tisdag

Jag hade en kollega en gång som alltid sa att tisdag var "nästan helg." har aldrig träffat någon som blir så lycklig av tisdagar som henne.
 
 
 
 
 
Jag tror jag har fått en infektion i benet. det är så patetiskt och dåligt gjort av mig. ännu värre är att jag inte orkar bry mig riktigt.
 
I morgon ska första uppsatsen för i år lämnas in. I vanlig ordning har jag ännu inte börjat så vi får väl se hur det går. Jag kommer behöva äta frukost med mina föräldrar i morgon vilket innebär ångest. Jag vet inte  hur jag ska undvika dem eller det. Gjorde förövrigt en klassiker idag: - sa till vännerna att jag åt hemma och till hemmet att jag åt med vännerna. Ingen misstäkte något och en dag faller jag väl ihop och dör och då får det väl bara vara så. Aktiva val, konstanta aktiva val.
vardag | |
Upp