Söndag 2.0

 
Jag måste lägga av. Sättet jag lever på håller inte i längden. Jag måste börja sova mer och börja äta mindre fett och totalt meningslöst tomma kalorier. Jag måste köpa hårinpackningar för att få mitt hår att se mindre dött ut pga konstant näringsbrist. Jag måste köpa vitamintabletter. Jag måste sluta ge upp när jag är på gymmet och fortsätta springa torts att det känns som att jag kommer att dö.
 
Att ha så lite kontroll ger mig så mycket ångest. Jag måste skäpa mig. 
 
I dag körde jag magövningar. Plankan, situps etc, och sprang sedan fyra km på en halvtimme vilket är ganska dåligt men det får väl ta sin lilla tid. Målet är en halvmil under halvtimmen men dit är det långt kvar. 
 
Jag ser att det är några återkommande besökare, hejhej, vilka är ni?
 
vardag | |
#1 - - anonym:

hejhej
jag är ingen speciell men jag tycker om din blogg

önskar att du kunde blogga mer ..........


tackohej

#2 - - mathilda:):

4KM PÅ 30 min??
det är ju skit bra.. själv klarar jag knappt en kilometer och det är mitt fösta mål att klara

Svar: haha förstår vad du menar, så var det för mig med. men man tränar ju upp sig själv med tiden så tillslut kanske jag får till en halvmil under halvtimmen vilket är mitt ultimata mål at the moment. :)
nolltre.blo.gg

Upp